menu Meny

KUNDSERVICE

Meddelande från kundservice
Är du osäker på om din beställning har gått igenom efter du tryckt på Slutför köp i kassan?
Svaret är enkelt. Har du fått en orderbekräftelse från oss så har vi mottagit din beställning.

Beställning och leverans

När din order är packad och skickad från oss får du ett mail "Leveransbekräftelse" med en bilaga. På denna bilaga kan du se varorna vi har skickat till dig och det kollinummer du använder för att spåra paketet hos Bring. När paketet är klart för hämtning, eller för hemleverans, skickas ett sms till telefonnumret du uppgav vid beställning.

Om du gör en beställning på 1000 kr eller mer, så erbjuder vi dig ett kostnadsfritt leveransalternativ i kassan.

Du får en orderbekräftelse på mail när din beställning gått igenom till vårt ordersystem. När ordern är skickad från oss får du ett nytt mail med leveransbekräftelse som bekräftar att din order är på väg till dig.

Vi kan tyvärr inte slå ihop flera beställningar då vårt lager till stor del är robotlager med liten manuell hantering. Vi kan heller inte lägga till fler varor i en bekräftad order, detta är p.g.a. att du har bekräftat beloppet i kassan, och vi kan inte överskrida detta belopp.

Betaling

Tindeberg.se använder betalningslösningen från Klarna där du kan välja bland flera olika betalningsalternativ. Du kan då alltid välja att betala direkt med kort, om du anger ditt personnummer kommer alla dina betalsätt att visas för dig.

Om du anger ditt personnummer i kassan så kommer alla dina tillgängliga betalsätt att visas för dig. Vid frågor om dina tillgängliga betalsätt ta kontakt med https://my.klarna.com/se/sv/login

Om du har skickat något i retur och väntar på återbetalning så sker den via samma betalsätt som du använde vid beställning. Klarna hanterar återbetalningen vid kortbetalning och faktura. Har du valt Klarnas månadsfaktura så kommer du att se uppdateringen först när månadsfakturan skickas ut. Har du funderingar innan dess? Besök https://my.klarna.com/se/sv/login

Här är det troligen ett av följande fel:

  • Fel e-postadress har uppgetts vid beställning.
  • Orderbekräftelsen har hamnat i din skräppost.
  • Det har skett ett fel vid beställningen.

Om du inte hittar felet, ta kontakt med oss på mail eller telefon 08-55006050.

Retur

Hos Tindeberg.se är det 365 dagars öppet köp . Öppet köp gäller inte för underkläder (trosor, kalsonger, badkläder ol.), varor med begränsat hållbahetsdatum eller varor som är monterade enligt kundens specifikationer. Läs mer om ångerrätt på www.tindeberg.se/retur

Hos Tindeberg.se är det kostnadsfritt att returnera varor om du använder dig av vår returportal www.tindeberg.se/retur www.tindeberg.se/retur

Du måste inte betala en vara som du skickar i retur till oss men vi rekommenderar att förlänga fakturor kostnadsfritt via Klarna.com. Om du har valt Klarna faktura kommer beloppet att tas bort från fakturan när vi behandlat din retur. Vid kortbetalning kommer Klarna återbetala dig till det registrerade kortet.

För att byta till en annan storlek, kan du i tillägg till att registrera returen på Tindeberg.se/retur, skicka ett mail till oss för att vi ska förhandsregistrera ditt byte. Vi skickar inte ut någon ny faktura vid ett byte som kundservice registrerar. Du behåller den fakturan eller betalningsmetod du valde vid din beställning. Orderbekräftelse, leveransbekräftelse och avisering skickas till dig som vanligt.

Vi har tyvärr ingen möjlighet att byta till en vara med ett annat pris, varken dyrare eller billigare. Vid denna typ av byte kommer vi att återbetala dig, och du får lägga in en ny order på önskad vara.

Om Tindeberg.se

Nej, Tindeberg är 100% nätbutik och vi har ingen butik som kan besökas för att prova eller returnera.

Vi erbjuder ett brett sortiment och snabb leverans av varor vi ha på lager. Vårt team har stor produktkunskap, för att ge dig de bästa råden, och trygghet i att du ska göra rätt val hos oss. Om det mot förmodan inte skulle passa när varorna har levererats, erbjuder vi 365 dagars öppet köp och returen är kostnadsfri, när du följer anvisningarna på returportalen https://www.tindeberg.se/returlapp

Det är tryggt att handla hos Tindeberg.se, våra system hanterar dina personupplysningar på ett säkert sätt.

  • Vi använder HTTPS kommunikation för krypterad och säker överföring av data.
  • Transaktioner sker externt av auktoriserade betalningsleverantörer

Tindeberg.se finns på flera sociala medier. Följ oss för att inte gå miste om extra rabatter, tävlingar och fantastisk inspiration:

Tindebergs kundservice besvarar normalt alla nya mail inom en arbetsdag från att vi mottog dem. Kan du inte se att du fått något svar kan det bero på att svaret ligger i skräpposten. Lägg till Kundservice@tindeberg.se som kontakt för att motverka detta.

Ring oss
08-55 00 60 50
(man-tors 09-17, fre 09-15)

Chatta med
kundservice

Stäng
1000 kr kvar till fraktfri leverans!
0 av 1000